Η πολύπαθη Κεφαλονιά συνεχίζει να ζει με την αγωνία ενός νέου σεισμού τη στιγμή που ο χορός των ρίχτερ δεν έχει σταματημό. Οι κάτοικοι του νησιού αναγκάστηκαν στην πλειοψηφία τους να διανυκτερεύσουν έξω από το σπίτι τους ενώ οι καιρικές συνθήκες (αέρας, κρύο, ισχυρές βροχοπτώσεις) είναι εχθρικές.
Σε πολλά σημεία του νησιού στήθηκαν πρόχειροι καταυλισμοί με σκηνές, αυτοκίνητα, ακόμα και λεωφορεία προκειμένου να μπορέσει ο κόσμος να μπορέσει να περάσει τη νύχτα.
Συγκεκριμένα, σκηνές στήθηκαν στο γήπεδο του Αγίου Αντωνίου στην Παλική, ενώ διατέθηκαν για τον σκοπό αυτό και δέκα λεωφορεία του ΚΤΕΛ, όπως αποφασίστηκε έπειτα από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα στο Ληξούρι.
Ωστόσο οι δυσκολίες δεν σταματούσαν εκεί, αφού εκτός ότι οι κάτοικοι έπρεπε να μείνουν μακρυά από το σπίτι τους, είχαν να αντιμετωπίσουν και τις δύσκολες καιρικές συνθήκες (τσουχτερό κρύο και βροχή).
Την ίδια στιγμή, έπειτα από τον νέο σεισμό των 5,7 Ρίχτερ, οι Αρχές καλούν τους κατοίκους να παραμείνουν μακριά από τα σπίτια τους, αλλά και να αποφύγουν να μετακινούνται ασκόπως με τα αυτοκίνητά τους, αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.