Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Σε νοσοκομείο του Μονάχου ο Ιερώνυμος

Στη Γερμανία μεταβαίνει ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος, προκειμένου να νοσηλευτεί σε νοσοκομείο του Μονάχου, για την αντιμετώπιση μυοσκελετικών προβλημάτων... τα οποία οφείλονται σε ορθοπεδικές επεμβάσεις του παρελθόντος.

Τη σχετική ανακοίνωση έκανε η Αρχιεπισκοπή Αθηνών:
“O Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος θα βρίσκεται σε προγραμματισμένη ιατρική επίσκεψη στο Μόναχο της Γερμανίας από τις 9 Φεβρουαρίου έως και τις 23 Φεβρουαρίου ε.ε., προκειμένου να ακολουθήσει ειδική φυσικοθεραπευτική αγωγή λόγω των μυοσκελετικών προβλημάτων που οφείλονται στις ορθοπεδικές επεμβάσεις του παρελθόντος”.







ΠΗΓΕΣ: ysterografa.grtro-ma-ktiko.blogspot.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.