Στο νησί Vaunatu στο Νότιο Ειρηνικό Ωκεανό το πρώτο υποβρύχιο ταχυδρομείο είναι γεγονός! Σε απόσταση 50 μέτρων από την ακτή και σε βάθος 3 μέτρων, ο υπάλληλος κάθεται υπομονετικά στο κιόσκι του και περιμένει τους πελάτες! Οι δύτες έχουν την ευκαιρία να στείλουν ένα αδιάβροχο καρτ ποστάλ στους φίλους τους ή τη φωτογραφία που μόλις τράβηξαν αγκαλιά με τη… θαλάσσια χελώνα.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε περισσότερες φωτογραφίες στο http://perierga.gr/2014/02/υποβρύχιo-ταχυδρομείο-στον-ειρηνικο/
Διαβάστε περισσότερα και δείτε περισσότερες φωτογραφίες στο http://perierga.gr/2014/02/υποβρύχιo-ταχυδρομείο-στον-ειρηνικο/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.