Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Υποβρύχιο… ταχυδρομείο στον Ειρηνικό Ωκεανό!

Στο νησί Vaunatu στο Νότιο Ειρηνικό Ωκεανό το πρώτο υποβρύχιο ταχυδρομείο είναι γεγονός! Σε απόσταση 50 μέτρων από την ακτή και σε βάθος 3 μέτρων, ο υπάλληλος κάθεται υπομονετικά στο κιόσκι του και περιμένει τους πελάτες! Οι δύτες έχουν την ευκαιρία να στείλουν ένα αδιάβροχο καρτ ποστάλ στους φίλους τους ή τη φωτογραφία που μόλις τράβηξαν αγκαλιά με τη… θαλάσσια χελώνα.











Διαβάστε περισσότερα και δείτε περισσότερες φωτογραφίες στο http://perierga.gr/2014/02/υποβρύχιo-ταχυδρομείο-στον-ειρηνικο/


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.