Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, κατά την επίσκεψη του στη Μονή Ιβήρων, τόνισε πως η κυβέρνηση θα είναι αρωγός στους μοναχούς του Αγίου Όρους για να συνεχίσουν απερίσπαστα το πνευματικό τους έργο, λέγοντας ότι προσήλθε…
στη Μονή με απέραντο σεβασμό και ταπείνωση ενώ τους κάλεσε να συνεχίσουν την ελληνική βυζαντινή παράδοση.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/h-kubernhsh-tha-einai-arogos-stous-monachous-tou-agiou-orous/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.