Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Καπερνάρος: Τελείωσαν τα ψέματα, προσφεύγω στη Δικαιοσύνη!

Για πολιτικά παιχνίδια σε βάρος του κάνει λόγο ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Β. Καπερνάρος απαντώντας στηνανακοίνωση του ΥΠΟΙΚ που τον εμφανίζει ως έναν εκ των βουλευτών που ελέγχονται για εμβάσματα στο εξωτερικό.

Μάλιστα, ο κ. Καπερνάρος προαναγγέλει προσφυγή στη Δικαιοσύνη.
"Αρχικά με κατηγόρησαν για 5,5 εκατομμύρια φοροδιαφυγή, το ποσό αυτό απεδείχθη ότι όχι μόνο δεν είναι αληθές (το γνωρίζουν και οι ίδιοι), αλλά στο τέλος του ελέγχου θα ξαναμιλήσουμε. Για το ποσό που έχει μείνει (καμία σχέση με 5,5 εκατομμύρια) έχω προσφύγει ήδη στην δικαιοσύνη. Όσον αφορά στα σημερινά, απαντώ: Το Φεβρουάριο του 2009, που δεν ήμουν βουλευτής, έκανα αίτηση, μέσω Ελληνικής τράπεζας, εμβάσματος, με την σύζυγο μου.Τον Μάρτιο του 2009 (ένα μήνα μετά), τα χρήματα επιστρέφουν στην Ελλάδα και με αυτά αγοράζω το σπίτι, στο οποίο διαμένω έως και τώρα. Το ποσό είναι απολύτως φορολογημένο και δεν καταλαβαίνω τον λόγο που δημοσιοποιείται. Έχω επανειλημμένως και φορτικά γνωστοποιήσει στις υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών για οποιοδήποτε στοιχείο χρειάζονται, να μου το ζητούν και θα είμαι στην διάθεση τους, όπως άλλωστε το έχω αποδείξει", απαντά ο κ. Καπερνάρος.







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.