Η αποχώρηση των τεσσάρων υπουργών του ΔΗΚΟ (Υγείας, Ενέργειας, Άμυνας και Παιδείας) από την κυβέρνηση του Προέδρου, Νίκο Αναστασιάδη, λόγω της διαφωνίας του κόμματος με τους χειρισμούς του στο Κυπριακό, είχε ως συνέπεια να θέσουν και οι υπόλοιποι υπουργοί τις παραιτήσεις τους στη διάθεση του κ. Αναστασιάδη.
Αυτό ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Χρήστος Στυλιανίδης, μετά την έκτακτη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=65362

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.