Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Σάλος στα διεθνή ΜΜΕ για τη νίκη του Ολυμπιακού!

Αίσθηση προκάλεσε στην ποδοσφαιρική Ευρώπη η τεράστια νίκη του Ολυμπιακού επί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με 2-0, που δίνει στον πρωταθλητή Ελλάδας πολλές ελπίδες για πρόκριση στην προημιτελική φάση του Τσάμπιονς Λιγκ.
Τα βρετανικά ΜΜΕ ασκούν μάλιστα δριμεία κριτική στον Ντέιβιντ Μόιες και τους ποδοσφαιριστές της αγγλικής ομάδας, με την Daily Mail να χαρακτηρίζει «απελπιστική» την πρώτη σεζόν του Σκοτσέζου τεχνικού στον πάγκο του διάσημου συλλόγου.
Ο τρόπος που υποδέχθηκε ο Τύπος τη νίκη του Ολυμπιακού αποτυπώνεται ως εξής:
Uefa.com: «O Oλυμπιακός ΄΄ζάλισε΄΄ τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και παίρνει τα ηνία στο ζευγάρι. Η ομάδα του Ντέιβιντ Μόιες χρειάζεται να κάνει πάρα πολλά μετά το τακουνάκι του Ντομίνγκες και το υπέροχο σουτ του Κάμπελ, που χάρισαν μια διάσημη νίκη στους γηπεδούχους».
Mirror: «Ολυμπιακός-Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 2-0: Ο δανεικός σταρ της Άρσεναλ Τζόελ Κάμπελ βρήκε στόχο απέναντι στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που γεύτηκε την ήττα. Ο Ντέιβιντ Μόιες έχει να ανεβεί ένα βουνό αν θέλει να φτάσει στους ΄΄8΄΄ του Τσάμπιονς Λιγκ».
Gazzetta dello Sport: «Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, τι ήττα! Ο Ολυμπιακός τη χτύπησε με 2-0. Οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄ έκαναν την έκπληξη».



Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=64542

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.