Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Τι συζήτησαν Μαρινάκης και Πλατινί

Το μεσημέρι της Παρασκευής ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Βαγγέλης Μαρινάκης είχε συνάντηση με τον Πρόεδρο της UEFA, κ. Μισέλ Πλατινί και η συζήτησή τους εστιάσε κυριώς στη διαφορά του Ολυμπιακού από τις υπόλοιπες ελληνικές ομάδες, το Champions League αλλά και το Financial Fair Play.
Το Financial Fair Play ήταν ένα από τα βασικά θέματα συζήτησης με τον Πρόεδρο της UEFA να τονίζει στον κ. Μαρινάκη πως ο Ολυμπιακός είναι από τις λίγες ομάδες που τηρούν τους κανονισμούς και τις προϋποθέσεις ενώ συζήτηση έγινε και σχετικά με «τα δικαιώματα υπέρ τρίτων» το οποίο έχει να κάνει με τα δικαιώματα που διατηρούν οι ατζέντηδες στα συμβόλαια που υπογράφονται μεταξύ ομάδων και παικτών.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.