Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

«Κόλαση» το Κίεβο – Αυξάνονται συνεχώς οι νεκροί

Φλέγεται το Κίεβο μετά την έφοδο των αστυνομικών στο στρατόπεδο των διαδηλωτών στην Πλατεία Ανεξαρτησίας. Ήδη έχουν χάσει τη ζωή τους τουλάχιστον 25 άνθρωποι, όπως επιβεβαίωσε και το υπουργείο Υγείας, ενώ υπάρχουν και 241 τραυματίες.

Όπως μεταδίδουν μέσα ενημέρωσης που πρόσκεινται στις δυνάμεις της αντιπολίτευσης και τα οποία επικαλούνται ιατρικές πηγές, ο αριθμός των τραυματιών ξεπερνά τους 1.000 εκ των οποίων αρκετοί είναι σε σοβαρή κατάσταση. Το υπουργείο Εσωτερικών ενημέρωσε ότι 184 αστυνομικοί τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια των ταραχών εκ των οποίων οι 35 νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση. Οι δημοτικές αρχές στο Κίεβο ανέφεραν επίσης ότι περισσότεροι από 200 άνθρωποι έχουν τραυματιστεί από τις 22:00 τοπική ώρα και μετά.






Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.topontiki.gr/article/67886/Kolasi-to-Kiebo--Auksanontai-sunexos-oi-nekroi-Live

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.