Ο Εκπρόσωπος και Τομεάρχης Εξωτερικών των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, από την Βιέννη, όπου... βρίσκεται για την χειμερινή Σύνοδο του ΟΑΣΕ, έκανε τις εξής δηλώσεις, απαντώντας τηλεφωνικά σε ερωτήσεις Ελληνικών ΜΜΕ:
ΕΡ: Τί συνέβη σήμερα στη Σύνοδο με Καναδή Βουλευτή; Επιβεβαιώνετε επεισόδιο μεταξύ σας;
ΑΠ: Στην ομιλία της η κα Χέντι Φρέι, αναφέρθηκε στην «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Σηκώθηκα και διαμαρτυρήθηκα έντονα. Της ζήτησα να σέβεται τις αποφάσεις του ΟΗΕ και να αναφέρεται στα Σκόπια με το όνομα ΦΥΡΟΜ.
Έκανα το αυτονόητο. Δεν θα μπορούσα να σιωπήσω, όπως έκαναν πρόσφατα μέσα στην Ελληνική Βουλή, τόσο ο ΥΠΕΞ Ευάγγελος Βενιζέλος, όσο και ο Αντιπρόεδρος Γιάννης Τραγάκης, στην πρόκληση Σκοπιανού Βουλευτή.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/blog-post_3713.html
ΕΡ: Τί συνέβη σήμερα στη Σύνοδο με Καναδή Βουλευτή; Επιβεβαιώνετε επεισόδιο μεταξύ σας;
ΑΠ: Στην ομιλία της η κα Χέντι Φρέι, αναφέρθηκε στην «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Σηκώθηκα και διαμαρτυρήθηκα έντονα. Της ζήτησα να σέβεται τις αποφάσεις του ΟΗΕ και να αναφέρεται στα Σκόπια με το όνομα ΦΥΡΟΜ.
Έκανα το αυτονόητο. Δεν θα μπορούσα να σιωπήσω, όπως έκαναν πρόσφατα μέσα στην Ελληνική Βουλή, τόσο ο ΥΠΕΞ Ευάγγελος Βενιζέλος, όσο και ο Αντιπρόεδρος Γιάννης Τραγάκης, στην πρόκληση Σκοπιανού Βουλευτή.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/blog-post_3713.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.