Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Για τα αδέρφια που χάθηκαν νωρίς…

Σαν να το ήξερε ο… καιρός. Σαν να είχαν συνεννοηθεί κάποιες ανώτερες δυνάμεις… Το κρύο στο Φάληρο ήταν τσουχτερό. Οι καρδιές ραγισμένες. Τα δάκρυα όμως ήταν καυτά. Μέσα σε αυτό το κλίμα τελέστηκε το μνημόσυνο για τα θύματα της τραγωδίας της Θύρας 7… «Αδέρφια ζείτε, εσείς μας οδηγείτε»…
Τι και αν ήταν Σάββατο πρωί… Τι και αν το κρύο ήταν τσουχτερό. Δεν είχε σημασία το ότι το μνημόσυνο έγινε την 1η Φεβρουαρίου. Όλοι ήταν εκεί. Σωματικά και ψυχικά.. Πάνω από 1.500 άτομα έδωσαν το παρών στο μνημόσυνο για τα θύματα της Θύρας 7. Για τους ανθρώπους που πέθαναν πανηγυρίζοντας για μια μεγάλη νίκη της λατρεμένης τους ομάδας.

Στην αρχή… έγινε αναφορά στα ονόματα των νεκρών. Κάθε όνομα που «κυκλοφορούσε» στον αέρα τουΦαλήρου, συναντήθηκε με το βροντερό «παρών» που φώναξαν με μια φωνή όλοι εκείνοι που βρέθηκαν στο γήπεδο Καραϊσκάκη






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.