Η ΠΑΕ Ολυμπιακός δείχνει για μία ακόμα φορά το κοινωνικό της πρόσωπο, αφού με απόφαση του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα ενισχυθούν οικονομικά τα τέσσαρα σχολεία της Κεφαλονιάς που έχουν υποστεί υλικές ζημιές μετά από τους σεισμούς που έπληξαν το νησί.
Όλη η Ελλάδα παρακολουθεί συγκλονισμένη τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες στο νησί της Κεφαλονιάς, που έχει πληγεί από δύο πολύ ισχυρούς σεισμούς.
Ένα από τα πιο δυσάρεστα συμβάντα είναι οι υλικές ζημιές που έχουν υποστεί τα τέσσερα σχολεία που υπάρχουν εκεί και καθιστούν αδύνατη την συνέχισε των μαθημάτων εκεί.
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός όμως ανακοίνωσε μέσω του διευθύνοντα συμβούλου της, Γιάννη Βρέντζου, πως θα βοηθήσει να καλυφθούν οι ζημιές και στα τέσσερα κτίρια.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/13883/o-olympiakos-deixnei-kai-pali-to-koinoniko-tou-prosopo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.