Μία τουρκική κορβέτα, η «TCG BANDIRMA» απέπλευσε τα ξημερώματα της Τρίτης από τον λιμένα της Σμύρνης και σύμφωνα... με το ΓΕΕΘΑ στις 06.25 το πρωί μπήκε σε ελληνικά χωρικά ύδατα, στην θαλάσσια περιοχή μεταξύ της Ευβοίας και της Άνδρου.
Αφού πέρασε το Στενό Καφηρέα, το τουρκικό πολεμικό πλοίο διατήρησε πορεία νότια-νοτιοδυτική και πέρασε ανάμεσα σε Τζια και Κύθνο πριν βγει ξανά σε διεθνή ύδατα, στις 09.50.
Πλοία και άλλα μέσα του Πολεμικού Ναυτικού καθώς και αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας παρακολούθησαν και παρακολουθούν το εν λόγω πολεμικό πλοίο καθ' όλη την διάρκεια του πλου του.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/blog-post_116.html
Αφού πέρασε το Στενό Καφηρέα, το τουρκικό πολεμικό πλοίο διατήρησε πορεία νότια-νοτιοδυτική και πέρασε ανάμεσα σε Τζια και Κύθνο πριν βγει ξανά σε διεθνή ύδατα, στις 09.50.
Πλοία και άλλα μέσα του Πολεμικού Ναυτικού καθώς και αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας παρακολούθησαν και παρακολουθούν το εν λόγω πολεμικό πλοίο καθ' όλη την διάρκεια του πλου του.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/blog-post_116.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.