Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ..ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ 6/6 ΣΤΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΤΟΥ ΧΟΚΕΪ ΕΠΙ ΠΑΓΟΥ

ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΠΙΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ 6 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΤΟΥ ΧΟΚΕΪ ΕΠΙ ΠΑΓΟΥ.ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΜΕΡΕΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 30€ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΜΑΖΙ..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.