Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

"Σε 2 μήνες θα λειτουργήσει η ΝΕΡΙΤ"

Εντός διμήνου εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει η ΝΕΡΙΤ, όπως ενημέρωσε τη Βουλή ο αρμόδιος υφυπουργός Παντελής Καψής. 


Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Δ. Κρεμαστινού, προανήγγειλε επίσης τη λειτουργία 12 ραδιοφωνικών σταθμών στις πρωτεύουσες των περιφερειών.

Αναφερόμενος στο θέμα της στελέχωσης της ΝΕΡΙΤ, ο υφυπουργός διαβεβαίωσε για τη διαφάνεια των προσλήψεων επισημαίνοντας πως θα ακολουθηθούν απαρεγκλίτως -με βάση τον νόμο- τρία στάδια: 

αξιολόγηση των τυπικών προσόντων των υποψηφίων, αξιολόγηση του βιογραφικού τους και της εμπειρίας τους και συνέντευξη. 








Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/2_15.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.