Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Δυσκολεύτηκε κόντρα στον αξιόμαχο Παναιτωλικό ο Ολυμπιακός, αλλά νίκησε (2-1)



Χωρίς να πιάσει υψηλή απόδοση ο Ολυμπιακός, αν και αιφνιδιάστηκε από το γκολ του Καμαρά στο 5ο λεπτό, αντέδρασε από το 30΄ και μετά και πήρε τη νίκη χάρη σε τέρματα των Ολαϊτάν και Κάμπελ. Ντεμπούτο για τον Βαλντέζ, έντονη η συγκίνηση για την θύρα 7 πριν από τη σέντρα.
Η αναμέτρηση διεξήχθη σε έντονα συγκινησιακό κλίμα, αφού πριν από την έναρξή του και οι δύο ομάδες κατέθεσαν λουλούδια στη θύρα 7 στη μνήμη των αδικοχαμένων παιδιών, ενώ παρουσιάστηκε και βίντεο στα μάτριξ του γηπέδου.
Πάντως το ξεκίνημα του αγώνα ήταν το ιδανικό για τον Παναιτωλικό, αφού αιφνιδίασε με γκολ του Καμαρά στο 5΄, αλλά ο Ολυμπιακός πάτησε γκάζι από το 25ο λεπτό και κατάφερε να ισοφαρίσει με τον συνήθη ύποπτο Ολαϊτάν.
Στο δεύτερο μέρος η πίεση των Πειραιωτών ήταν ασφυκτική, με τον Μίτσελ να ρίχνει στο παιχνίδι και τους Ιμπαγάσα και Βαλντέζ, και τελικά το γκολ να έρχεται με εύστοχο χτύπημα πέναλντι του Κάμπελ.
Έτσι οι «ερυθρόλευκοι» πήραν ακόμα ένα «τρίποντο» και συνεχίζουν την αήττητη πορεία τους προς το 41ο πρωτάθλημα της ιστορίας τους.
Στα θετικά η ακόμα μία καλή εμφάνιση του Ολαϊτάν καθώς και το ντεμπούτο του Βαλντέζ, ενώ στα αρνητικά το γεγονός πως για ένα ακόμη παιχνίδι ο Ολυμπιακός είχε μέτρια εικόνα.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/13704/anatropi-me-zoria

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.