Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Κλειστός από τις 16.30 ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα



Κλειστός θα παραμείνει απο τις 16:30 ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα, λόγω συγκέντρωσης αντιεξουσιαστών...
Οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς να πραγματοποιούν στάση.







Πηγή: http://fimotro.blogspot.gr/2014/02/1630.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.