Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Με το δεξί μπήκε ο Παναθηναϊκός στο Top-16 της Euroleague!



Για ακόμα ένα παιχνίδι ο Γκιστ ήταν πολύ καλός, καθώς ολοκλήρωσε την αναμέτρηση με 12 πόντους, ενώ είχε άξιους συμπαραστάτες τους Κάρι και Ούκιτς με 10 και 11π. Πολύ καλός ο Λάσμε με 7 πόντους, αλλά έχοντας 4 τάπες.
Ιδανικό… ποδαρικό στο 2014 και στο Top-16 έκανε ο Παναθηναϊκός. Οι «πράσινοι» δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα απέναντι στην Αρμάνι, την οποία τη σκόρπισαν με 73-57 και έδωσε μια τέλεια παράσταση μπροστά στους 14.000 φιλάθλους που βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ.











Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trifylli.gr/2014/01/02/έραψε-κουστούμι-αρμάνι-στα-μέτρα-του/




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.