Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Nέες συλλήψεις για τα εξοπλιστικά

Στη σύλληψη ακόμη δύο ατόμων για την υπόθεση των εξοπλιστικών, προχώρησε η αστυνομία.

Πρόκειται για το στέλεχος των Ελληνικών Ναυπηγείων, Σωτήρη Εμμανουήλ, και για τον Ιωάννη Μπέλτσιο, ο οποίος από το 1999 έως το 2002 διετέλεσε γ.γ. του υπουργείου Εσωτερικών.







ΠΗΓΗ: http://www.topontiki.gr/article/64330/Sunelifthi-o-Sotiris-Emmanouil-gia-ta-eksoplistika

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.