Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Στο νοσοκομείο η Μέρκελ μετά από ατύχημα που είχε κάνοντας σκι!

Πληροφορίες αναφέρουν πως έσπασε τη λεκάνη της

Η Γερμανίδα καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, τραυματίστηκε κάνοντας σκι στην κοιλάδα Engadina των ελβετικών Άλπεων.

Σύμφωνα με τα ξένα Μέσα η Μέρκελ έσπασε τη λεκάνη της, πέφτοντας και σύμφωνα με τον εκπρόσωπό της, Στέφεν Ζέιμπερτ, ο οποίος μίλησε στον Τύπο το πρωί της Δευτέρας, θα πρέπει να περάσει τις επόμενες τρεις εβδομάδες κλινήρης στο κρεβάτι της.















Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/world/arthro/628534/sto-nosokomeio-i-merkel-meta-apo-atuhima-pou-eihe-kanodas-ski/















Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.