Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Στην Ελλάδα των μνημονίων: Αποκλεισμένη από τη δημόσια υγεία η μισή Ελλάδα!

Το 40% των Ελλήνων, δηλαδή σχεδόν 1 στους 2 πολίτες τρώει λιγότερο φαγητό προκειμένου να έχει τα απαραίτητα χρήματα για να αγοράσει τα φάρμακά του αποκαλύπτει έρευνα της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ)!

Επίσης, πολλοί (το 64%) δεν επισκέπτονται καν τους γιατρούς, παρ' ότι το έχουν ανάγκη, εξαιτίας της δραματικής μείωσης των εισοδημάτων τους.

Και αυτό τη στιγμή που τα προβλήματα υγείας αυξάνονται, κυρίως λόγω του χρόνιου άγχους, της κατάθλιψης και της υποβάθμισης της ποιότητας ζωής.
Συγκεκριμένα, από το 2011 έως και το 2013 τα νοικοκυριά μείωσαν στο μισό τα χρήματα που έδιναν στις πρωτοβάθμιες υπηρεσίες υγείας. Παράλληλα, πολλοί Ελληνες αναγκάστηκαν να ψαλιδίσουν τα ήδη περιορισμένα έξοδα για τα απαραίτητα, προκειμένου να συνεχίσουν τη φαρμακευτική αγωγή τους.

Οι 8 στους 10 ασθενείς μείωσαν τις δαπάνες για στέγαση, μετακινήσεις και τηλεπικοινωνίες για να αγοράζουν φάρμακα, ενώ 4 στους 10 έφτασαν στο σημείο να κάνουν οικονομία ακόμη και στη διατροφή για τον ίδιο σκοπό. Μάλιστα, οι 2 στους 10 έκοψαν εντελώς τις επισκέψεις στους γιατρούς.
Και αυτό τη στιγμή που:







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.