Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Ολυμπιακός: Με το ένα πόδι στην επόμενη φάση του Κυπέλλου

Ο Ολυμπιακός χωρίς να αφήσει κανένα περιθώριο αντίδρασης στον Αστέρα Τρίπολης τον συνέτριψε με 4-0 και πλέον να βρίσκεται με το ένα πόδι στα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας. Τσόρι, Κάμπελ, Μπονγκ και Ολαϊτάν τα τέρματα των «ερυθρολεύκων», πολύ δραστήριος ο Βάις. Με 10 παίκτες σε όλο το δεύτερο μέρος οι φιλοξενούμενοι.










Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/12710/kare-kai-feygei-gia-proimitelika

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.