Έγινε γνωστό ποιες θα είναι οι θύρες που θα μείνουν τελικά κλειστές στην αναμέτρηση με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, λόγω της τιμωρίας του Ολυμπιακού από την ΟΥΕΦΑ.
Οι «ερυθρόλευκοι» είχαν τιμωρηθεί για ένα πανό που υπήρξε στον αγώνα με την Άντερλεχτ και θα κληθούν να υποδεχτούν τη Μάντσεστερ στις 25 Φεβρουαρίου με 2.000 καθίσματα άδεια.
Η αρχική σκέψη της ΟΥΕΦΑ ήταν να είναι κλειστό όλο το κάτω μέρος του πετάλου της θύρας 7, κάτι το οποίο τελικά δεν θα γίνει, αφού η ΠΑΕ Ολυμπιακός πρότεινε μία άλλη λύση που έγινε δεκτή.
Συγκεκριμένα, κλειστές θα είναι οι θύρες 3 και 4, οι οποίες βρίσκονται κοντά στο σημαιάκι του κόρνερ στα αριστερά όπως βλέπει κανείς το γήπεδο από την τηλεόραση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.