Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Αγγίζουν τα δύο εκατομμύρια οι άνεργοι ενώ οι πλούσιοι γίνονται... πλουσιότεροι!

Οι ειδικοί βλέπουν τους πλούσιους να γίνονται πλουσιότεροι και την ανεργία να καλπάζει στο 31%!

Παρά το µνηµόνιο, οι πλούσιοι Ελληνες αυξάνουν τις περιουσίες τους. Σοκάρουν τα στοιχεία για τους ανέργους στην Ελλάδα. Η πραγµατικότητα είναι πολύ χειρότερή από τα επίσηµα στοιχεία.

Παρά την κρίση, η ελίτ κατορθώνει να διπλασιάζει την περιουσία της. Σύµφωνα µε την εταιρεία Wealth-X, οι εύποροι Ελληνες έχουν καταγράψει αύξηση (20%) στα εισοδήµατά τους τα τελευταία χρόνια.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Στο ΧΩΝΙ που ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ εκτάκτως από το ΣΑΒΒΑΤΟ λόγω της αργίας των Φώτων








ΠΗΓΗ: http://www.toxwni.gr/xoni-apokleistika/item/10183-aggizoun-ta-dio-ekatommiria-oi-anergoi-eno-oi-plousioi-ginontai-plousioteroi#.Usgmz0A41Fk

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.