Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Ολαϊτάν και Ιμπαγάσα πρωταγωνιστές για τον Ολυμπιακό στη νίκη επί της Ξάνθης

Με τον Μάικλ Ολαϊτάν να πραγματοποιεί ακόμα μία πολύ καλή εμφάνιση, πετυχαίνοντας ένα γκολ και δίνοντας μία ασίστ στον Ιμπαγάσα βοήθησε τον Ολυμπιακό να επικρατήσει της Ξάνθης με 0-2. Με δέκα παίκτες τελείωσαν τον αγώνα και οι δύο ομάδες.
Οι «ερυθρόλευκοι» δεν γοήτευσαν με την απόδοσή τους για ακόμα ένα παιχνίδι, αλλά πήραν αυτό που ήθελαν έχοντας σε πολύ καλή μέρα και πάλι τον Ολαϊτάν.
Στο πρώτο μέρος πάντως ο Ολυμπιακός έδειξε καλύτερη εικόνα σε σχέση με το δεύτερο και θα μπορούσε να φτάσει σε ακόμα ένα γκολ.
Το ζητούμενο για τους Πειραιώτες όμως είναι οι τρεις βαθμοί, με τους πρωταθλητές Ελλάδος να διατηρούν το αήττητό τους και να κοιτάζουν πλέον την αναμέτρηση του κυπέλλου με τον Ατρόμητο.
Με δέκα παίκτες τελείωσαν τον αγώνα και οι δύο ομάδες, αφού αρχικά ο Ντε Γκούζμαν είδε την δεύτερη κίτρινη για χέρι στο 49΄, ενώ στο 73΄ ο Χολέμπας αποβλήθηκε για χτύπημα εκτός φάσης.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/13404/enas-g-olaitan-itan-arketos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.