Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Κατάληψη του υπουργείου Δικαιοσύνης στην Ουκρανία

Δεκάδες διαδηλωτές εισέβαλαν τη νύκτα και κατέλαβαν το υπουργείο Δικαιοσύνης στο Κίεβο χωρίς να συναντήσουν αντίσταση, ενώ...
η υπουργός δικαιοσύνης Ολένα Λούκατς απείλησε το πρωί ότι θα ζητήσει από το εθνικό συμβούλιο ασφαλείας να κηρύξει κατάσταση έκτακτης ανάγκης και από τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βίκτορ Γιοανουκόβιτς να διακόψει τις διαπραγματεύσεις, εάν οι διαδηλωτές δεν αποχωρήσουν από το κτίριο.

Οι διαδηλωτές έχουν υψώσει οδόφραγμα από σάκους με χιόνι και απορρίμματα γύρω από το κτίριο και έχουν σπάσει τα τζάμια.










Περισσότερα στο ysterografa.gr

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.