Στάση αναμονής για όσους πρόσκεινται σε Πρωτοβουλία και Πανελλήνιο Συντονιστικό Όργανο
Σε εντατικές διαβουλεύσεις βρίσκονται οι αγρότες της χώρας, μ' αυτούς της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων να βγάζουν τα τρακτέρ τους στους δρόμους από τη Δευτέρα κι εκείνους της Πρωτοβουλίας και του Πανελλήνιου Συντονιστικού Οργάνου να τηρούν στάση αναμονής.
Από νωρίς το πρωί, αγρότες της Χαλκιδικής ξεκίνησαν την «κατάβασή» τους στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τα «χρόνια άλυτα προβλήματά» τους, αλλά και για να επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Αθανάσιο Τσαυτάρη, ο οποίος εγκαινιάζει, απόψε, στις 19:00, την 25η Agrotica.
Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, περίπου 70 αγροτικά και 30 τρακτέρ συγκεντρώθηκαν νωρίς το πρωί στον κόμβο της Τρίγλιας και ξεκίνησαν την πορεία τους προς τη Θεσσαλονίκη, η οποία, ωστόσο, ανακόπηκε από την αστυνομία, στα όρια του νομού Χαλκιδικής με τη Θεσσαλονίκη, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ελαιοπαραγωγός Φιλαλήθης Καπάνδριας.
Σύμφωνα, όμως, με τον ίδιο, σε τηλεφωνική επαφή με τον υπουργό κανονίστηκε συνάντηση για σήμερα, χωρίς ωστόσο να έχει διευκρινιστεί η ακριβής ώρα.
Από νωρίς το πρωί, αγρότες της Χαλκιδικής ξεκίνησαν την «κατάβασή» τους στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τα «χρόνια άλυτα προβλήματά» τους, αλλά και για να επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Αθανάσιο Τσαυτάρη, ο οποίος εγκαινιάζει, απόψε, στις 19:00, την 25η Agrotica.
Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, περίπου 70 αγροτικά και 30 τρακτέρ συγκεντρώθηκαν νωρίς το πρωί στον κόμβο της Τρίγλιας και ξεκίνησαν την πορεία τους προς τη Θεσσαλονίκη, η οποία, ωστόσο, ανακόπηκε από την αστυνομία, στα όρια του νομού Χαλκιδικής με τη Θεσσαλονίκη, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ελαιοπαραγωγός Φιλαλήθης Καπάνδριας.
Σύμφωνα, όμως, με τον ίδιο, σε τηλεφωνική επαφή με τον υπουργό κανονίστηκε συνάντηση για σήμερα, χωρίς ωστόσο να έχει διευκρινιστεί η ακριβής ώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.