Παράταση για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας έως και αύριο, Παρασκευή, έδωσε το υπουργείο Οικονομικών. Ο γγ Δημοσίων Εσόδων Χ. Θεοχάρης με σημερινές δηλώσεις του σε πρωινή εκπομπή διευκρίνισε οτι...
η παραλαβή των τελών κυκλοφορίας από τους ενδιαεφερόμενους θα γίνεται από τις τράπεζες μέχρι κα αύριο, 3 Ιανουαρίου, χωρίς πρόστιμο.
Επίσης, με εγκύκλιό του ο γγ Εσόδων Χ. Θεοχάρης δίνει τη δυνατότητα πραγματοποίησης εκτάκτων συναλλαγών στις δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες (ΔΟΥ) σήμερα και αύριο, 3 Ιανουαρίου.
ΠΗΓΗ: http://planet-greece.blogspot.com/2014/01/blog-post_3771.html
η παραλαβή των τελών κυκλοφορίας από τους ενδιαεφερόμενους θα γίνεται από τις τράπεζες μέχρι κα αύριο, 3 Ιανουαρίου, χωρίς πρόστιμο.
Επίσης, με εγκύκλιό του ο γγ Εσόδων Χ. Θεοχάρης δίνει τη δυνατότητα πραγματοποίησης εκτάκτων συναλλαγών στις δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες (ΔΟΥ) σήμερα και αύριο, 3 Ιανουαρίου.
ΠΗΓΗ: http://planet-greece.blogspot.com/2014/01/blog-post_3771.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.