Ελεύθερος χωρίς περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο Θωμάς Μαύρος μετά την απολογία του στην ανακρίτρια, το πρωί της Πέμπτης.
Ο παλαίμαχος παίκτης της ΑΕΚ βρέθηκε στα δικαστήρια της Ευελπίδων το πρωί (10:30) της ίδιας ημέρας, ενώ στις 11:00 έφτασε και ο Χάρης Γρηγορίου, ο οποίος ανέλαβε την υπεράσπισή του.
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=51723

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.