Αντισυνταγματικό και μη νόμιμο κρίνεται από το Β' τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας το ΕΤΜΕΑΡ (πρώην τέλος ΑΠΕ) που πληρώνουν οι καταναλωτές με τους λογαριασμούς ρεύματος.
Το θέμα παραπέμπεται στην ολομέλεια του δικαστηρίου, κατά πάγια πρακτική, χωρίς ωστόσο να τίθεται ζήτημα αλλαγής της απόφασης του αρμόδιου τμήματος ενώ ανοίγει ο δρόμος για την επιστροφή εκατομμυρίων ευρώ στους καταναλωτές . Το ΣτΕ απεφάνθη κατόπιν προσφυγής της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/66248/rnNea-bomba-tou-StE-Antisuntagmatiko-to-xaratsi-gia-tin-atmosfairiki-rupansirn
Το θέμα παραπέμπεται στην ολομέλεια του δικαστηρίου, κατά πάγια πρακτική, χωρίς ωστόσο να τίθεται ζήτημα αλλαγής της απόφασης του αρμόδιου τμήματος ενώ ανοίγει ο δρόμος για την επιστροφή εκατομμυρίων ευρώ στους καταναλωτές . Το ΣτΕ απεφάνθη κατόπιν προσφυγής της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/66248/rnNea-bomba-tou-StE-Antisuntagmatiko-to-xaratsi-gia-tin-atmosfairiki-rupansirn

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.