Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Ντέπυ Γκολεμά: «Δουλειά δεν είχε ο διάολος...»

«Εκνευρισμός επικρατεί στα τηλεοπτικά πάνελ. Άνευ λόγου τσακώνονται- ή κάνουν πως- πρωινοί, μεσημεριανοί παρατρεχάμενοι βραδινοί, μην χάσουν. Δουλειά δεν είχε ο διάολος...» έγραψε στη στήλη της «Μέχρι κεραίας» στην εφημερίδα Real life η Ντέπυ Γκολεμά.







ΠΗΓΗ: http://www.entertv.gr/article/320496/ntepy-gkolema-doyleia-den-eihe-o-diaolos

Φωτό από: www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.