Παράταση για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας έδωσε το υπουργείο οικονομικών. Η πληρωμή γίνεται στις τράπεζες. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση: «Είναι πραγματικά αξιέπαινη η….
προσέλευση των πολιτών στα σημεία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας. Ευχαριστούμε πολύ όσους ήδη ανταποκρίθηκαν έγκαιρα και με συνέπεια στην υποχρέωσή τους.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/paratasi-gia-pliromi-eos-tin-paraskevi-sta-teli-kikloforias/
προσέλευση των πολιτών στα σημεία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας. Ευχαριστούμε πολύ όσους ήδη ανταποκρίθηκαν έγκαιρα και με συνέπεια στην υποχρέωσή τους.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/paratasi-gia-pliromi-eos-tin-paraskevi-sta-teli-kikloforias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.