Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Παράταση για πληρωμή έως την Παρασκευή στα τελη κυκλοφορίας

Παράταση για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας έδωσε το υπουργείο οικονομικών. Η πληρωμή γίνεται στις τράπεζες. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση: «Είναι πραγματικά αξιέπαινη η….

προσέλευση των πολιτών στα σημεία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας. Ευχαριστούμε πολύ όσους ήδη ανταποκρίθηκαν έγκαιρα και με συνέπεια στην υποχρέωσή τους.










Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/paratasi-gia-pliromi-eos-tin-paraskevi-sta-teli-kikloforias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.