Μέρα εξομολογήσεων» χαρακτήρισε τη σημερινή η Ελένη Μενεγάκη. Η λαμπερή παρουσιάστρια είπε στην Κατερίνα Ζαρίφη πως τις χρονιές που έφυγε "η καρδιά της ήταν πολύ μαραζωμένη", όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ της ζήτησε να της υποσχεθεί ότι είναι και του χρόνου μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.