Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Παναθηναϊκός: Νίκη μέσα στη Βιτόρια

Ο Παναθηναϊκός πέρασε από την Βιτόρια με 72-64, έκανε το 2/2 στο Top-16 και η ομάδα του Πεδουλάκη έχει πάρει για τα καλά μπρος μετά τη νίκη επί του Ολυμπιακού!

Η νίκη επί της Αρμάνι και το σχετικά εύκολο πρόγραμμα στην αρχή του Top-16 έδινε στον Παναθηναϊκό τη δυνατότητα να ξεκινήσει δυναμικά και να βάλει τις βάσεις της πρόκρισης. Ο Αργύρης Πεδουλάκης ήξερε πως το 2/2 και η νίκη μέσα στην έδρα της Λαμποράλ Κούτσα θα έβαζε την ομάδα του σε πλεονεκτική θέση και τα κατάφερε!









Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/210229/koytsa-pali-pao-ole

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.