Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Σύσκεψη για τα εργασιακά στις 4 το απόγευμα


...ΕΚΤΑΚΤΟ...
Ανακοινώθηκε πριν από λίγο και η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί...
στο Υπουργείο Εργασίας υπό τονΑντώνη Σαμαρά.










ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2014/01/4_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.