Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

«Επικοινωνιακό παιχνίδι η ενδοκυβερνητική κόντρα για τα 25 ευρώ»

Για «ανέξοδα επικοινωνιακά παιχνίδια» των κυβερνώντων στην πλάτη του ελληνικού λαού κάνει λόγο ο ΣΥΡΙΖΑ, ...
σε ανακοίνωσή του για τις ενδοκυβερνητικές κόντρες για το εισιτήριο των 25 ευρώ στα νοσοκομεία.
Όπως επισημαίνει η Κουμουνδούρου σε ανακοίνωσή της, «το χαράτσι για την εισαγωγή στα νοσοκομεία, δείχνει με τον πιο ακραίο τρόπο ότι η κυβέρνηση δεν υπολογίζει τίποτα, ούτε καν την υγεία των πολιτών, μπροστά στη δέσμευσή της να υλοποιήσει το μνημόνιο».












ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2014/01/e-25.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.