Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

«Όχι» στο μέτρο της επιβολής των 25 ευρώ για τα νοσοκομεία λέει το ΠΑΣΟΚ

«Από τις αρχές Οκτωβρίου το ΠΑΣΟΚ είχε ζητήσει από τον Υπουργό Υγείας την επανεξέταση και μη εφαρμογή του μέτρου της επιβολής των 25 ευρώ για την εισαγωγή στα Νοσοκομεία. Κι αυτό έγινε και στη Βουλή, αλλά και κατά τη διάρκεια…

συνάντησής μας με τον κ. Α. Γεωργιάδη», τονίζει σε ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ με αφορμή την επιβολή των 25 ευρώ για την εισαγωγή στα Δημόσια Νοσοκομεία.

Και προσθέτει: «Δυστυχώς, το Υπουργείο προχώρησε στην εφαρμογή του μέτρου (χωρίς καν την ειδική πρόβλεψη για τους φτωχούς και τους ανέργους όπως δήλωνε) προσθέτοντας και την επιβάρυνση του 1 ευρώ για κάθε συνταγή στα φαρμακεία.»

Το ΠΑΣΟΚ εκφράζει την αντίθεσή του και δηλώνει ότι «θα επιμείνει μέσα στην Κυβέρνηση, αλλά και στο Κοινοβούλιο για την επανεξέταση και κατάργησή του».












Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/ochi-sto-metro-ths-epibolis-ton-25-euro-gia-ta-nosokomeia-leei-to-pasok/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.