Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Ντόρα Μπακογιάννη: Η Ελλάδα θα βγει από την ύφεση το 2014

Την σιγουριά της ότι «η Ελλάδα θα βγει από την ύφεση το 2014» επανέλαβε η βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργός των κυβερνήσεων Μητσοτάκη και Καραμανλή, Ντόρα Μπακογιάννη, μιλώντας σε εκδήλωση στη Μελβούρνη.

Η πρώην υπουργός είπε ακόμα πως «η γενιά της είναι η πιο τυχερή γιατί δεν γνώρισε πολέμους αλλά ευημερία».













Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/63924/Ntora-Mpakogianni-I-Ellada-tha-bgei-apo-tin-ufesi-to-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.