Σε επίπεδα - ρεκόρ ανήλθε ο αριθμός των εργαζομένων στη Γερμανία, για έβδομη συνεχή χρονιά, το 2013, αν και η άνοδος ήταν μικρότερη σε σχέση με... τα δύο προηγούμενα έτη, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας της χώρας.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/01/2013_2087.html
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/01/2013_2087.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.