Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Ένα κινητό αξίας... 15 εκατομμυρίων δολ.!!!

Ένα κινητό… θησαυρός!
Πρόκειται για το ακριβότερο κινητό στον κόσμο και δικαιολογημένα έχει χαρακτηριστεί ως «κινούμενος» θησαυρός. Ονομάζεται “iphone 5 Black Diamond” και ο δημιουργός αυτού του αριστουργήματος είναι ο Βρετανός  σχεδιαστής, Στιούαρτ Χιούστ, ο οποιός το σχεδιάσε έπειτα από ειδική παραγγελία από έναν Κινέζο επιχειρηματία το όνομα του οποίου παρέμεινε ανώνυμο. Η συσκευή έχει τροποποιηθεί και αποτελείται πλέον από χρυσό 26 καρατίων, το κεντρικό κουμπί του κινητού το αντικατέστησε ένα μαύρο διαμάντι και 600 διαμάντια κοσμούν την πλάγια πλευρά του κινητού, εκ των οποίων τα 53 διαμάντια κοσμούν το διάσημο μηλαράκι, στο πίσω μέρος του κινητού. 





Περισσότερα στο http://www.styleland.gr/in-and-out/4778-15mob

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.