Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Κομήτης ISON... Το πιό ωραίο θέαμα του 20ου αιώνα... Χάθηκε ή ζεί και βασιλεύει?



Τελικά κατάφερε να περάσει τον Ήλιο ή χάθηκε στην δύναμη του?

Πηγή : http://apod.nasa.gov 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.