Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Μπήκε στο πρακτορείο και βούτηξε όλα τα λαχεία!


Ενα περίεργο περιστατικό σημειώθηκε χθες το βράδυ λίγο πριν τις 20.00 σε πρακτορείο του ΟΠΑΠ στην περιοχή της Ανω Ηλιούπολης στη Θεσσαλονίκης...

Ένας άοπλος άνδρας, μπήκε στο κατάστημα και άρπαξε όσα λαχεία βρήκε πάνω στον πάγκο και στη συνέχεια τράπηκε σε φυγή. Ήδη από την ΕΛ.ΑΣ διενεργούνται έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του άγνωστου ληστή των λαχείων...









ΠΗΓΗ: http://planet-greece.blogspot.com/2013/12/blog-post_873.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.