Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Θέλω να ξανακάνω τηλεόραση

Για τη νέα ζωή μετά τη γέννηση του παιδιού μίλησε η παρουσιάστρια

Για την εμπειρία της μητρότητας μίλησε η Σταματίνα Τσιμτσιλή. «Είναι μια ανεπανάληπτη εμπειρία. Μου φαίνεται περίεργο που ξυπνάω το πρωί και η σκέψη μου είναι σε έναν άλλο άνθρωπο. Είμαι πολύ τυχερή, έχω ένα πολύ γλυκό πλασματάκι. Νομίζω κάθε μαμά με το πρώτο της παιδί παθαίνει έναν έρωτα. Τα βλέπει όλα μοναδικά» εξομολογήθηκε.











Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/lifestyle/arthro/617357/stamatina-tsimtsili-thelo-na-xanakano-tileorasi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.