Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Μίτσελ: «Να κάνουμε το καλύτερο παιχνίδι μας με τη Μάντσεστερ»

Ο Μίτσελ μίλησε για όλα σε ισπανική εφημερίδα για την αρχή του στον Ολυμπιακό και τη πορεία της ομάδας αλλά και για τη σχέση του με τη Ρεάλ.

Κατά τη παραμονή του στην Ισπανία ο τεχνικός του Ολυμπιακού έχει παραδώσει αρκετές συνεντεύξεις, οπού μιλάει για την ομάδα και την διαδρομή της. Αυτή τη φορά ο ισπανός τεχνικός φιλοξενήθηκε στην «El Mundo» και μίλησε για τη ζωή του στην Ελλάδα και φυσικά για τον Ολυμπιακό.

Ο κόουτς των «ερυθρολεύκων» έκανε λόγο για την δύσκολη αρχή και τη προσπάθεια του να εναρμονιστεί με τους παίκτες της ομάδας αλλά και την βελτίωση που παρατήρησε σε αυτούς με το πέρασμα του χρόνου. Επιπλέον, δήλωσε πως στο επικείμενο παιχνίδι με Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θα δώσουν το καλύτερο τους εαυτό ώστε να κάνουν ένα από τα καλυτέρα παιχνίδια τους. Επιπροσθέτως, αναφέρθηκε στο ελληνικό ποδόσφαιρο και στο πάθος που υπάρχει για αυτό, ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για την επέτειο 30 χρονών από την πρώτη του εμφάνιση στη Ρεάλ Μαδρίτης και τη συγκίνηση που του προκάλεσαν τα αφιερώματα. Τέλος, σημείωσε πως κάποια στιγμή θα ήθελε να επιστρέψει στο σύλλογο της Μαδρίτης για να προσφέρει όλα όσα και εκείνοι του έδωσαν πριν χρόνια, παράλληλα έκανε αναφορά και στη δουλειά που είχε γίνει από τον ίδιο στην ακαδημία αλλά και στη δεύτερη ομάδα του ισπανικού συλλόγου.






Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/12317/mitsel-na-kanoume-to-kalytero-paixnidi-mas-me-ti-mantsester

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.