Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Η Ουάσινγκτον «εξετάζει» ακόμη και επιβολή κυρώσεων κατά του Κιέβου

Το υπουργείο Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής ανακοίνωσε σήμερα ότι εξετάζει όλες τις επιλογές που έχει στην διάθεσή του...
περιλαμβανομένης και της επιβολής κυρώσεων, έναντι της Ουκρανίας, όπου το βράδυ της Τετάρτης η αστυνομία επενέβη κατά των διαδηλωτών οι οποίοι εναντιώνονται στον πρόεδρο Βίκτορ Γιανουκόβιτς στο Κίεβο.

«Όλες οι επιλογές πολιτικής, περιλαμβανομένων των κυρώσεων, βρίσκονται στο τραπέζι, κατά την άποψή μας, αλλά προφανώς ακόμη εκτιμούμε την κατάσταση», δήλωσε η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ Τζεν Ψάκι, αποφεύγοντας να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες για το είδος των κυρώσεων που θα μπορούσε να επιβάλει η Ουάσινγκτον.











Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/12/blog-post_7193.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.