Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Πέρασε εύκολα από το «Κλ. Βικελίδης»

Χωρίς να χρειαστεί να πιάσει υψηλά στάνταρ απόδοσης, ο Ολυμπιακός με πρωταγωνιστές τους Βάις και Ντομίνγκες «καθάρισε» από το πρώτο ημίχρονο τον Άρη, πήρε τη νίκη με 0-2 στη Θεσσαλονίκη και συνέχισε την αήττητη πορεία προς το 41ο πρωτάθλημα.
Οι «ερυθρόλευκοι» δεν θέλησαν να ξοδέψουν αρκετές δυνάμεις, αφού έχουν μέσα στην επόμενη εβδομάδα άλλα δύο παιχνίδια πρωταθλήματος.
Η ποιότητα όμως του Ολυμπιακού είναι τέτοια ώστε παίζοντας πολύ χαλαρά να φτάσει σε μία ακόμα νίκη και να διατηρήσει το +8 από τον δεύτερο ΠΑΟΚ.
Οι Πειραιώτες στο πρώτο ημίχρονο είχαν κάποιες καλές στιγμές με πρωταγωνιστές και σκόρερ τους Βάις και Τσόρι,αλλά στην επανάληψη ο ρυθμός έπεσε, χωρίς ο Άρης να απειλεί, παρά μόνο με δύο στημένα του Τάτου.
Πλέον ο Ολυμπιακός έφτασε τα 29 παιχνίδια χωρίς ήττα μακριά από την έδρα του, ενώ είναι αήττητος στο φετινό πρωτάθλημα.
Πλέον ακολουθεί η αναμέτρηση με τον ΠΑΣ Γιάννινα στο Καραϊσκάκη, παιχνίδι με το οποίο ολοκληρώνονται οι εντός έδρας αγώνες για το 2013.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/11871/diplo-sto-vikelidis-me-svistes-mixanes#sthash.wnSHhlHp.dpuf

Φωτό :  www.redder.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.