Ένας μέτριος Ολυμπιακός με, εμφανώς, το μυαλό του στην αναμέτρηση της Τρίτης με την Άντερλεχτ και επηρεασμένος από τις αρκετές αλλαγές κατάφερε να κερδίσει με 2-0 το Αστέρα και παράλληλα να σπάσει το ρεκόρ που υπήρχε από την περίοδο 1966-1967, χάρη στα τέρματα των Ντομίνγκες και Ολαϊτάν.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.redder.gr/podosfairo/11531/me-to-myalo-stin-anterlext-2-0-ton-astera
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.redder.gr/podosfairo/11531/me-to-myalo-stin-anterlext-2-0-ton-astera

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.