Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Θολό τοπίο με την επιστροφή της τρόικας

Σύγχυση έχουν προκαλέσει οι ανακοινώσεις της Κομισιόν και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, που αναφέρουν ότι τα ηγετικά κλιμάκια της τρόικας θα επιστρέψουν στην Ελλαδα τον Ιανουάριο...
υπό τον όρο ότι ως τότε θα έχει επιτευχθεί περαιτέρω πρόοδος σε σχέση με την εφαρμογή του οικονομικού προγράμματος της χώρας.

Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται οτι προς τον σκοπό αυτόν οι διαπραγματεύσεις σε τεχνικό επίπεδο θα συνεχισθουν την ερχόμενη εβδομάδα στην Αθήνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Εθνους, ανεξάρτητα από την επίσημη ανακοίνωση του Ταμείου, που όντως αναφέρει τα παραπάνω, ότι δηλαδή δεν θα επιστρέψουν μέχρι τον Ιανουάριο κλπ, ο κ. Πολ Τόμσεν θα ηγηθεί του τεχνικού κλιμακίου και θα βρίσκεται στην Αθήνα την άλλη εβδομάδα.











Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/12/blog-post_6632.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.