Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Συλλαλητήριο σήμερα το απόγευμα κατά του προϋπολογισμού

Συλλαλητήριο κατά της ψήφισης του νέου προϋπολογισμού διοργανώνουν στις 6 το απόγευμα στο Σύνταγμα η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ.

Σε ανακοίνωσή της η Γενική Συνομοσπονδία αναφέρει ότι ο προϋπολογισμός διακατέχεται από μια «μονομερή εισπρακτική λογική» και κατηγορεί την κυβέρνηση ότι «κλείνει τα μάτια στο επερχόμενο φοροδοτικό κραχ», καθώς και στην «υπονόμευση της κοινωνικής συνοχής, στην εισοδηματική καθίζηση του συνόλου των νοικοκυριών της χώρας».









Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/62543/Sullalitirio-kata-tou-propologismou

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.