Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Άρχισε η επίσημη επιμνημόσυνη τελετή για τον Ν. Μαντέλα

«Ο Θεός να ευλογεί την Αφρική» αναφώνησε το πλήθος

Η επίσημη επιμνημόσυνη τελετή για τον Νέλσον Μαντέλα άρχισε σήμερα με την ανάκρουση του εθνικού ύμνου της Νότιας Αφρικής στο στάδιο Σόκερ Σίτι του Σοβέτο, υπό καταρρακτώδη βροχή αλλά σε εορταστική ατμόσφαιρα, παρουσία της οικογένειας του εκλιπόντα, αρχηγών κρατών, εστεμμένων και δεκάδων χιλιάδων Νοτιοαφρικανών. Το ένα τρίτο του σταδίου είναι άδειο.












Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/world/arthro/619013/arhise-i-episimi-epimnimosuni-teleti-gia-ton-n-madela-/
















Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.